سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

بدافزار جدید سارق اطلاعات بانکی

بدافزار جدید سارق اطلاعات بانکی
این بدافزار ترکیبی از تروجان زئوس و کرم Ramnit است که قابلیت انتشار زئوس را افزایش داده است.
شماره: IRCNE2011081228
محققان کشف کرده اند که تروجان بدنام زئوس که یک تروجان سارق اطلاعات بانکی است، با کرم Ramnit مخلوط شده و یک بدافزار ترکیبی را ایجاد کرده است که میتواند در حالی که در شبکه ها منتشر میشود، به حسابهای بانکی آنلاین حمله نماید.
شرکت امنیتی Trusteer اعلام کرد که یک نسخه متغیر از Ramnit را کشف کرده است که به نظر میرسد با استفاده از یک ماژول تزریق man-in-the-browser، مشتریان بانک را ترغیب میکند جزئیات لاگین خود را تسلیم نمایند که این روش، تکنیکی است که از زئوس گرفته شده است.
این شرکت هنوز به طور قطعی اعلام نکرده است که کد منبع این بدافزار از زئوس اخذ شده است، اما اکنون شواهد جانبی به قدری زیاد هستند که میتوان حدسی را مطرح کرد.
اعتقاد بر این است که در ماه می، کد منبع زئوس به طور گسترده ای در حلقه مجرمان در دسترس قرار گرفته است، بنابراین محققان امنیتی منتظر ظهور بدافزارهای جدیدی هستند که برخی از ویژگیهای قدرتمند و خاص این بدافزار را دارا باشند.
Ramnit به خودی خود کرم چندان قابل توجهی نیست، بنابراین این موضوع که چرا مجرمان باید بخواهند آن را با زئوس ترکیب کنند، سوال مطرحی است. یکی از محققان Trusteer اظهار داشت که زئوس برای خودش دارای مکانیزم انتشار نیست، نویسنده آن باید به دنبال شبکه ها بگردد، اما بدافزار ترکیبی این قابلیت را دارد که زئوس را در اشتراکات شبکه ها منتشر کند که یک قابلیت قوی و جدید برای زئوس محسوب میشود.
ذخیره شده توسط : زهرا رشتی 02 شهریور 1390 ساعت 13:53 سایت ماهر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد