سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

داستان هایی درباره عارف و مرتاز

داستان هایی درباره عارف و مرتاز
یک روز مرتازی رفته بود جایی که علامه طباطبایی سخنرانی می کرد که مرتاز هنگام دیدن سخنرانی علامه سرش را بالا و پائین می کرد و عمامه علامه طباطبایی هی بالا و پائین می رفت همه در حیرت بودن که داستان چیه بعد از سخنرانی علامه طباطبایی هم مانند مرتاز سرش را بالا و پائین می کرد که با این کار نفس مرتاز را بالا و پائین می کرد
==============================================
یک روز دیگه علامه طباطبایی و شهید مطهری پیش مرتازی رفتن و مرتاز به ایشان گفته بود من کاری می کنم که هیچکس نمی تواند انجامش دهد اگر کاری که من می کنم را شما انجام بدید من مسلمان می شوم یک نگاهی به شهید مطهری انداخت و شهید مطهری را از وسط به 2 نیم کرد و شهید مطهری بعد از اینکه به حالت قبل در آمدند دست و پاهایشان می لرزید علامه به شهید مطهری فرمودند شما چند لحظه بیروش باش بعد از چند لحظه شهید مطهری صدای جیغی شنیدند که رفتند از علامه پرسیدن چه شده بود علامه فرمودند او شما را دو قسمت کرد ما هم او را 40 تیکه کردیم ( به نقل از حجت الاسلام درزی ) سخنران هیئتمون 
چند قرن پیش حضرت خضر نبی ( ع ) روی آب راه می رفتند حالا دیوید کاپرفیلد یا بقیه اومدن روی آب راه میره!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد