سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

Reset Password Hide Folder

با سلام

خدمت دوستان 

در انجمنی حضور داشتیم 

که یک وکیلی پسورد برنامه Hide Folder 2009 را یادش رفته بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک قفل شکن یا ریست کننده برای پسوردش بسازیم


Reset Password Hide Folder 2009 3.2.16.584

Reset Password Hide Folder 2009 xXx


http://javadfull.persiangig.com/Reset%20Password%20Hide%20Folder%202009%203.2.16.584.exe

نظرات 3 + ارسال نظر
احمدرضا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 15:52

سلام
فایلی که قرار دادید دانلود نمیشه
لطفا دوباره آپلود کنین
خیلی ممنون

سلام بزرگوار
سال ها گذشته از نسخه ی ارائه شده و ریست پسورد برای نسخه
FSPro Labs Hide Folders 2009
بود روی نسخه های جدید تر تست نشده
در صورت نیاز به ربات تلگرامی صفحه اصلی وبلاگ ارتباط بگیرید
یا حق

mosfa پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:41 http://mosfa.blogfa.com

خود این پسورد ریستر رو امتحان کردم کار نکرد .
میشه کامل توضیح بدی چجوری کار میکنه .
اگه تو نظرات وبلاگ خودم بگی بینهایت ممنون میشم .

با سلام
وقتی برنامه Hide Folder 2009 3.2.16.584 را اجرا کنید که قبلاً پسورد گذاشتین ازتون پسورد یا رمز عبورتان را درخواست میکنه که وقتی پسورد ریستر را اجرا کنید و دکمه Patch را فشار دهید برنامه مستقیماً بدون پسورد براتون نمایش داده میشه
همون طور که معلومه واسه نسخه 2009 بود که کار می کرد
شرمنده از این که نمی توانم در وبلاگ شما نظر دهم

napelon جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

سلام این نرم افزار چجوری کار میکنه

با سلام
اینی که من قرار دادم
برای برداشتن رمز عبور برنامست که موقع وارد شدن از شما رمز رو درخواست می کنه
برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار به سایت
http://fspro.net/hide-folders
مراجعه کنید و فکر کنم در نرم افزار در بخش Help یا Manual بتونید نحوه استفاده از این نرم افزار را یاد بگیرید
عذر خواهی می کنم چون دیال آپ دارم نمی تونم تست کنم
با تشکر از توجه شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد