سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سرتون مثل من کلاه نره با این ترفند

با سلام

خدمت دوستان و کاربران گرامی

امروز اومدم بگم که یه نگاهی به سیستمتون بکنید که سخت افزارهای سیستمتون با اونی که تو فاکتورش نوشته یکی باشه

اول متوجه فاکتور شدم که سی دی رام یا دی وی دی رامم 16 ایکس بوده ولی 18 تو فاکتور نوشته شده بود 

بعدش دیدم امسال سی دی رامم از کار افتاد و ایجکت نمی کرد اومدم بازش کنم دیدم هولوگرامش به طرز ماهرانه ای با تیغ بریده شده که معلوم شد سی دی رام ما دست دوم بود 

این بارم که یه شرکت مهندسی کار می کردم مهندس موقع اسمبل یا سر هم بندی سیستم جید برای مشتری پرسید که چطوری میشه فهمید که میگن گرافیک nvidia 6200 یعنی گرافیکش چنده بعد از رفن مهندس دست به کنجکاوی زدم و پیداش کردم که وقتی اومدم خونه اون ترفند را امتحان کردم دیدم که سرم کلاه رفته

من که بعد از 3 الی 4 سال متوجه این شدم که گرافیکم 256 ولی تو فاکتور زده بود 512 

خدا میدونه دیگه چی سرم کلاه رفته 

شرکت فروشنده بابل نت 

اینا رو گفتم حالا میریم سر وقت ترفند 

1- Properties

2- Settings

3- Advanced

4- Adapter

و در آخر Memory Size را پیدا کرده و عدد جلوش را بخونید 

این ترفند را از آقای حسین رشیدی که یکی از بستگانه یاد گرفتم 

ترفند من 

1- کلید روی صفحه کلید که بهش میگن کلید پنجره یا ویندوز به اضافه کلید R یا از منوی استارت Run را انتخاب کرده و Msinfo32 را تایپ کرده و اینتر یا اوکی بزنید که این پنجره کلّ خصوصیات نرم افزاری سخت افزاری سیستمتون را نشون میده

حالا در این پنجره Components را انتخاب و منوی درختی آن را باز کرده سپس Display را انتخاب 

کرده و حالا سمت راست در قسمت Adapter Ram اندازه گرافیک خودتو را ببینید 


با تشکر از مشاور رایانه سایت تبیان آقای فرشید فلّاحی


این ترفندها از جایی جز منابع ذکر شده بدست نیامده 


Copyright © 2011 ( JAVAD JOURSARAEI ) .Inc All Right Reserved

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21

سلام آقا جواد. کارت خیلی درسته. ازت خوشم میاد. خداخیرت بده. به کارت ادامه بده

با سلام
قابلی نداشت هدف فقط بالا بردن سطح دانش دوستانه که مثل ما اسیر اینجور بلاها نشوند
با تشکر

amir سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:36 http://www.onlineniaz.com/blog

دوست عزیز از این دزدیها خیلی زیاد انجام میشه و فقط هم بخاطر بی اطلاع بودن خریدار از محصول مورد نظر است.
منم 10 سال پیش که سیستم خودم رو خریدم با گرافیک 64 گرفتم ولی بعدها متوجه شدم که اصلا کارت گرافیک ندارم و بصروت آنبورد استفاده میکردم.
فدای سرت از این به بعد بیشتر دقت کن.
موفق باشی

با سلام
آره دوست عزیز چه میشه کرد دیگه نمیشه غم گذشته رو خورد با نظرتون کاملاً موافقم از این به بعد بیشتر دقت می کنم
ممنون از نظر سازنده شما
با تشکر از توجه شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد