سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

هشدار به کسانی که با سگ گربه سوسیس کالباس در ارتباط اند

سلام
خدمت دوستان و کاربران گرامی که به ما لطف دارن امروز اومدم در مورد بیماری ای که خودم دچار اون شدم با شما صحبت کنم
که شما هم اگر دچار این بیماری شدین بدونین چکار کنین
این بیماری از طریق سگ - گربه - گوشت آلوده که از اون سوسیس و کالباس درست میشه بوجود میاد

محل بیماری :

این بیماری دور و ور گردن و سر یافت میشه که البته امکان وجود زخم نیز هست مثل یک ساچمه کوچک در گردن من نمایان شد

نام بیماری :  


توک سو ToXo

که اگر تازه متوجه این بیماری بشید خیلی خوبه

مراحل درمان و قیمت :

اول باید برید آزمایش توکسو بدین که با آزمایش نوع گروه خون برای من 28000 تومان در اومد
حالا داخل جواب آزمایشتون باید دنبال ( Toxo lgG ( Elisa و ( Toxo lgM ( Elisa بگردین که اگر Toxo lgG شما زیاد بود یعنی تازه بیماری شیوع پیدا کرده
و اگر Toxo lgM زیاد بود یعنی خیلی وقته که دچار این بیماری شدین
ویزیت دکتر اولش که فقط دید و نظر داد 7000 تومان و برای نوشتن دارو بعد دیدین آزمایش بازم 7000 تومان شد

2 نوع دارو داره
که یکیش همه جا گیر میاد یکی دیگه نایابه

قیمت دارو :

قیمتش بیش از 3000 تومان در نمیاد

که دو کپسول تتراسایکلین 250 که روزی 2 بار با آب فراوان بعد از غذا مصرف شود

و یک بسته 20 تایی کوتریموکسازول 400/80 که نیم ساعت قبل از غذا باید صرف شود

عوارض دارو :

که عوارض این داروها باعث سستی بدن بیمار می شود

که به گفته پزشک معالجم آقای اکبر عابدی باید 21 روز مصرف کنم که اگه خوب شدم دیگه نیاز به اون داروهای نایاب نیست
بعد 21 روز و تموم شدن داروها باید دوباره آزمایش بدم


نکته در صورت درمان نشدن این بیماری :


در صورت درمان نکردن این بیماری جگر خود را از بین می برید و طولی نمیکشه که نابینا و کاملاً کور می شوید


و ادامه مطلب رو دوباره می نویسم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد