سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

NewSoftwares USB Secure 1.6.0 FullVersion

مخفی کردن اطلاعات فلش مموری NewSoftwares USB Secure 1.6.0 With Serial

مخفی کردن اطلاعات فلش مموری NewSoftwares USB Secure 1.6.0 FullVersion


دیگر کمتر کسی را می یابد که با کامپیوتر آشنایی داشته باشد و یک فلش مموری در جیبش نباشد ! طبیعی است با زیاد شدن استفاده از یک وسیله ، مشکلات آن نیز یکی یکی پدیدار خواهد شد . ویروسی شدن شدن فلش مموری و همچنین دسترسی آسان همه اشخاص به آن را میتوان از چندین مشکل این وسیله نام برد . در این مطلب محور اصلی ما دسترسی آسان همه به فلش مموری شماست . طوری که اگر شما فلش مموری خود را گم کنید ، هر شخصی با اتصال آن به سیستم خود میتواند به اطلاعات آن دست پیدا کند . یا اگر آن را در محلی جا بگذارید ، بازهم این موضوع صدق می کند . راه حل چیست ؟ کمپانی NewSoftwares.net پاسخ این سوال شما را داده است.
USB Secure محصول این شرکت است که برای رمز گذاری روی تمام حافظه های قابل حمل تولید شده است . شما با نرم افزاری میتواند برای USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives خود رمز بگذارید تا کسی به غیر شما که از پسورد اطلاع ندارد ، نتواند آن را بازگشایی کند و اطلاعات را به سرقت ببرد ! این نرم افزار با تنظیمات خود طوری عمل می کند که وقتی شما آن را به USB متصل می کنید ، از شما پسورد میخواهد . این نرم افزار نیاز به دانش فنی زیادی ندارد و بسیار آسان می باشد ومیتواند اطلاعات موجود در فلش مموری شما که شاید بسیار شخصی و یا بسیار ارزشمند باشد را محافظت کند تا از گزند سرقت در امان باشد .
USB Secure Software helps you to password protect USB drive, thumb drive, memory stick, pen drive, jump drive, flash drive and external hard drive. It supports plug and play and runs automatically once a USB drive is plugged in, asking you the password for it. USB Secure is hassle free and it doesn't need a rocket scientist to master.
Price قیمت : 29.95 USD دلار آمریکا
Size حجم : ۱٫40 مگا بایت MB

Serial :

U2-453444412-1111

Activation Key :

42F2BAD81844AC38FC5A46E2

Release Date :


1390/2/20

2011/5/10


موقع نصب درایو حافظه یا فلش مووری قابل حملتون را انتخاب کنین


لینک دانلود Download Direct Link 


ضمناً این نرم افزار فقط روی فلش مموری یا حافظه های قابل حمل کار میکنه که اصلاً نمیشه فایل های مخفی شده را دید


ولی من تونستم براحتی فایل های مخفی شده را باز یابی کنم البته در 5 الی 10 دقیقه


االبته ما بعنوان کلید ساز وارد شدیم که اگه کاربر کلمه عبور قفلش را یادش رفت ما براش بازش کنیم


اینم بگم که

نتونستم فول ورژنش را بسازم چون به هیچ صراطی مستقیم نبود و می تونم بگم اگه کسی تونست فول ورژنش را بسازه واقعاً کارش عالیه و تک البته شاید برنامه نویسا بتونن این کار را کنن



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد