سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

خدا ما را خیلی دوست داره

با سلام
امروز با یک فرد موفق به نام آقای تقی یوسفی مهندس مکانیک آشنا شدم که ایشان با ما برخورد خوبی داشتن
که از تجربیات خود برای ما می گفتند
که من انقدر شکست خوردم که راه شکست دادن رو یاد گرفتم
1 - خدا مارو خیلی دوست داره و اگه چیزی که به نفع ما نیست را از ما سلب می کنه
داستانش :
1 - روزی من و فریقم در راه رفتن به منزل بودیم که ماشین گیر نیاوردیم یک وانت مزدا ایستاده بود که مسیر مورد نظر ما را می رفت و ما گفتیم ما حداقل پشت وانتش سوار کنه اون بدون اعتنا به ما سرش انداخت و رفت من و رفیقم گفتیم چاره چیه بریم آژانس بگیریم و بریم که وقتی ماشین گرفتیم و رفتیم در راه به صحنه ای برخوردیم که یک نیسان با همون وانت مزدایی که می خواستیم پشتش بشینیم برخورد کرده و و مزدا واژگون شد و ما وقتی اون صحنه رو دیدیم خدا را واقعاً شکر کردیم چون اگه ما پشت وانت بودیم 100% کشته می شدیم

2 - یک روزی سوار تاکسی بودم و در عوض پول من راننده 200 تومانی پاره به من داد که من روم نشد به راننده بگم که این پولو عوض کنه و پیش خودم گفتم این پول را رفتم خونه بندازم تو صندوق صدقه که اگه من به صاحب پول ناسزا نگفتم مطمئنن یکی دیگه این پولو بگیره ناسزا میگه و روز بعد یک مسافر دیگه با من سوار خودرویی شدیم که راننده گفتم من از شما پول نمی گیرم ( اینم جواب اون 200 تومانی پاره که تو صندوق انداختم )

خدایا به داده و ندادت شکر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد