سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

دکاْ دکا بزنی میخوری

با سلام

چند شب پیش در مسجد نشسته بودیم که حاج عباس گرزین 

یک داستان جالبی را تعریف کردن خواستم شما هم دوست داشتین بخونین و عبرت بگیرید

چند سالی بود که یک مرد طلا فروش به همراه زنش در یک خونه زندگی می کردن که داخلش حوض داشت و یک فردی 30 سال بود که میومد خونشون آب حوض شونو خالی می کرد

یک روز مرد طلا فروش خونه نبود و فقط زنش تنها بود در خونه 

اون مرد آب حوض کش اون روز به گفته آخونده ما مثلاً بوسش کرد و ماجرا تموم شد شب مرد اومد خونه زن بروش نیاورد فقط اصرار کرد به مرد که تو امروز چی کار کردی مرد گفت هیچی زن دوباره سؤال کرد و مرد باز کتمان کرد خلاصه از خانم اصرار از آقا انکار که خانوم بلاَخره پیروز شد و مرد گفت که امروز النگوی یک زنی در دستش گیر کرده بود که من از رو هوس برای در آوردن النگو دستش رو فشار دادم و زن گفت پس تو این کار و کردی که این مرد غریبه امروز این بلا را سرم آورد

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

سلام داداش جواد
منو میشناسی؟
دانیال هستم
دانیال تقی زاده تو مدرسه شهدای رمنت کنار تپه
برو بچه های شیطون مثل طالب بناریان و مجتبی آسه حسن اکبری
محمدعلی اسماییل نیا یادت میاد؟
کجایی پسر؟
خوشحال شدم پیدات کردم
تو آشیانه فکر کنم پیام خصوصی رو غیر فعال کردی برا همین اینجا پیام دادم بهت...
کجایی؟

سلام
داداش دانیال جون چطوری تو
همون اول که گفتی رمنت 2000 هزاریم افتاد که شاید شما باشی ولی اینو نفهمیدم میون این همه کاربر آشیانه چطوری من و پیدام کردی چه بسیار جواد شما چه جوری مارو پیدا نکردی واسم خیلی جالبه
راستی چه کار را می کنی ما که دنبال یک کار کامپیوتری هستیم که تو بابل گیر آوردنش کار حضرت فیله
بازم بیا پیش ما به دوستان رمنتی هم سلام ما را برسون
ممنون که ما را بیاد داشتید
دوستار شما جواد

آریوبرزن شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://ariobarzan.ir/

راستی معرفی سایت من به دوستان کمک زیادی به بهتر شدن سایت می کند .
موفق باشید .

با سلام
ممنون از شما به خاطر توجهتان
بروی چشم من شما را لینک میکنم و شما هم ما را لینک کنید

آریوبرزن شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:49 http://ariobarzan.ir/

سلام . برنامه ای که خواسته بودید را در سایت قرار دادم .

راستی داستان جالبی بود . ان شاءالله همه جوانها از این داستان ها عبرت بگیرند .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد