سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

فارسی ساز مرورگر اُپرا Opera نسخه 2/5

با سلام



استفاده از این فارسی ساز به هر شکل بدون نام بردن از مترجم و وبلاگ اپرای فارسی شرعا حرام است
مترجم => یکی از دوستانه به نام علی اصغر قلی پور- بابل
[HIDE]پرونده را از حالت فشرده خارج کرده و بر روی پرونده farsi for opera کلیک کنید.فارسی ساز اپرا به صورت پیش فرض در مسیر
C:\Program Files\Opera\locale
نصب می شود اگر مرورگر اپرایتان در درایوی غیر از c نصب شده فقط نام درایو را تغییر دهید
Copyright © 2010-2011 Opera farsi gholipour


لینک دانلود


kb 727

رمز پرونده فشرده

www.operafarsi.blogfa.com


توضیح به همه دوستان: ابتدا در قسمت menu وارد قسمت settings شوید سپس preferences راانتخاب کنید در اینجا در قسمت language گزینه Details را بزنید ، در قسمت userinterface language گزینه Choose را انتخاب کنید به جایی که برنامه را نصب کرده اید بروید به طور مثال

C:\Program Files\Opera\locale در اینجا پوشه fa را باز کرده و گزینه fa.lng را انتخاب کرده open کنید ، برنامه را یک بار باز وبسته کرده نتیجه را ببینید.

البته من خودم با این روش نتونستم فارسیش کنم ولی از روش دیگه ای که خودم یاد گرفتم فارسیش کردم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد