سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

خواص آیت الکرسی


با سلام

خدمت دوستان و کاربران گرامی

امروز اومدم بگم که همیشه هر روزی که می خواهید به بیرون از خونه بروید یک آیت الکرسی بخونید و به شش طرف خودتون فوت کنید 

شاید بعضی ها قبول نداشته باشن 

ولی خیلی کار آمده 

من خودم بالای 10 بار نزدیک بود ماشین زیرم کنه که موقع اینکه ماشین به طرفم میومد حول که می شدم  میخ می شدم ولی یه نیرویی پاهام رو می کشید به طرف دیگه و نگذاشت من زیر ماشین برم

پیشنهاد می کنم

تمامی کسانی که این مطلب رو خوندن 

هر موقع مشکلی براشون پیش اومده آیت الکرسی را بخونن و فوت کنن به طرف اون مشکل 

البته باید حتماً عقیدتون صاف و پاک باشه و قبول داشته باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد