سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

گفته بودی دوستم نداری

1389/8/16
============================================================
یه روز اومدی تو زندگیم                           گفتی منو دوسم داری
یه روز اومدی تو زندگیم                          گفتی با من میمونی
حالا چی شده                                     میای میگی
دیگه دوستم نداری                            میخوای بری پا روی دلت بزاری
حالا چی شده                                 میخوای بری منو تنهام بزاری
گفتم برو عزیز به سلامت                   نکرده بودم من به تو عادت
گفتم برو عزیز به سلامت                  نکرده بودم من به تو جسارت
گفتم برو عزیز به سلامت                   من و تنهایی بهم کردیم عادت
گفته بودی دوستم نداری                    پا روی دلت میزاری
بعد 3 4 ماهی که رفتی                      بعد حرفایی که گفتی
بعد اون کاری که کردی                        بعد آبرویی که ریختی  

با چه رویی                                       میخوای تو برگردی
حالا اس ام اس                                 میای میدی

که از دوریم                                       غصه داری
دیگه یاری نداری                            دیگه یاری نداری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد