سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

اولین کسی که در ایرانسل بالاترین پول تلفن رو بالا آورد

من خودم مدیر این وبلاگ اولین کسی هستم در ایران اون موقع ایرانسل اومده بود 

بخاطر استفاده ی زیاد از جی پی آر اس ایرانسل 283 هزار تومان پول تلفنم اومده راست میگم اگر خواستید کد شناسایی خودم را میدم و اگر هکرین برین تو سایت ایرانسل این مبلغ حساب منو در بیارین چون من با اینترنت ایرانسل آهنگ دانلود می کردم و دوستان حساب کردن هر آهنگی رو برای

من ایرانسل 15 هزار تومان حساب میکرد 

شما پیش خودتون میگین اگه میرفتی با کامپیوتر توی گوشیت آهنگ می ریختن حداقل 5 الی 10 هزارتومان میشد ولی من نمیدونستم که ایرانسل انقدر برام حساب میکنه 

بعضی میگفتن سیم کارتت را بنداز دور ولی من چون ثبت نام کرده بودم نمی تونستم 

بعضی هم میگفتن اگر این مبلغ رو واریز نکنی ممکنه بیان خونتون و چیزی به قیمت اون مبلغ از خونتون ببرن ما هم ترسیدیم و دادیم 

پیشنهاد من به شما اینه با ایرانسل چیزی دانلود نکنین فقط مطالب اگر ذخیره یا سیو میشه ازش استفاده کنین به وعده هاش زیاد اعتماد نکنین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد